dinsdag 2 juni 2015

#tgif05 Nieuwe uitdaging

Deze week weer een nieuwe uitdaging uit de TGIF-challenge. We zijn alweer toe aan de vijfde uitdaging uit deze Challenge. Na de uitverkiezing van vorige week, kan ik natuurlijk niet anders dan mijn "titel" verdedigen :-)   .


De opdracht was deze week om zelf een keuze te maken uit minimaal twee van de vorige TGIF-uitdagingen en die te combineren in een nieuw ontwerp. Ik heb gekozen voor de tweede challenge het ontwerp en die heb ik gecombineerd met de 3e. Daarbij ben ik geinspireerd geraakt door kleurgebruik welke ik niet zo snel gekozen zou hebben, maar ik vind het een prachtige combi. Mijn 1e keer dat ik meedeed, was de 3e challenge en toen liep ik met mijn man te wandelen in de natuur. Ook bij dit ontwerp heb ik de natuur gebruikt en ben dankbaar dat we in zo'n mooie omgeving wonen.




2 opmerkingen:

  1. This is such a unique combination of elements. I love how everything works together! Thanks for joining us at TGIF!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card & Awesome take on the sketch! Thanks for playing along with this weeks TGIF REMIX!

    BeantwoordenVerwijderen